آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
غول‌های لیگ برتر نگران منچسترسیتی هستند؟ | ماجرا مشابه یوونتوس خواهد شد؟
بازدید:۱۴۵
صد آنلاین | دتمار هامان از منچسترسیتی دفاع کرده و می‌گوید این باشگاه هیچ‌گاه به دسته پایین‌تر نخواهد رفت. آیا این ادعا صحیح است؟ برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۱۹۶۲

به گزارش صد آنلاین،در حالی که منچسترسیتی در میانه یک پرونده حقوقی بزرگ قرار دارد که می‌تواند تأثیرات جدی بر آینده این باشگاه بگذارد، رقبای این تیم در لیگ برتر انگلستان معتقدند که احتمال وقوع مجازات سنگینی برای سیتی بسیار کم است. اتهامات مطرح‌شده در این پرونده، شامل نقض قوانین فرپلی مالی در ۱۱۵ مورد است که می‌تواند آینده سیتی را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

 

 

نگرانی‌ها و اظهارنظرهای رقبای سیتی

در میان این نگرانی‌ها، دتمار هامان، ستاره سابق باشگاه لیورپول، در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که سیتی نیازی به نگرانی ندارد. وی تصریح کرد: "لیگ برتر از روز اول اصلاً دنبال این نبوده که سیتی را از این لیگ به دسته پایین‌تر بفرستد." هامان افزود که دسته‌های پایین‌تر در انگلستان توسط شرکت‌های دیگری اداره می‌شود و هیچ ارتباطی به لیگ برتر ندارد.

 

 

هامان ادامه داد: "من مطمئن نیستم در نهایت چه اتفاقی برای سیتی می‌افتد، اما این را خوب می‌دانم که سیتی در چهار سال اخیر چهار بار قهرمان لیگ شده و هیچ باشگاهی به اندازه آنها برای لیگ برتر درآمدزایی نکرده است. آنها مرغ تخم‌طلایشان را دودستی تقدیم لیگ‌های رقیب مثل چمپیونشیپ نمی‌کنند."

 

 

آینده سیتی در لیگ برتر

این اظهارات هامان و نگرانی‌های منچسترسیتی در حالی مطرح می‌شود که پرونده این باشگاه هنوز در حال رسیدگی است و نتیجه نهایی آن هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد که سیتی با توجه به موفقیت‌های اخیر خود و همچنین عملکرد مالی مثبت، در موقعیت خوبی قرار دارد تا از مجازات سنگین در امان بماند.

 

 

به طور کلی، آینده منچسترسیتی در این پرونده حقوقی به شدت به تصمیمات نهادهای قضایی بستگی دارد، اما نظرات مثبت رقبای این تیم می‌تواند به حفظ روحیه سیتی کمک کند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها